Rabu, 03 Agustus 2011

SATU HARI SAJA

Aku ingin satu hari di hidupku..apa adanya..
Satu hari aku ingin tidak bekerja..
Satu hari aku ingin tak memutuskan suatu apapun..
Satu hari aku ingin menyayangi segalanya..seperti pada waktu aku masih kecil..

Dan satu hari aku ingin kenangan itu melekat erat di benakku..
Kenangan manis pahit di masa kecil..
Yang tak pernah hilang dan lekang di makan waktu..
Masa yang teramat indah dan tak terulang..

Satu hari saja di hidupku...
Untuk kembali ke masa itu..
Masa di mana timbul kerinduan..
Masa kecil yang bersih dan murni...

Di kedalaman hatiku..
Anak dari masa kecil itu masih ada..
Semua yang pernah kualami,yang ku sukai,yang ku benci..
Masih tersimpan.. dan.. SATU HARI SAJA..aku ingin menghidupkannya kembali..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar