Selasa, 11 Mei 2010

KETIKA TUHAN MEMBUKA JENDELA SURGA

Ketika Tuhan membuka jendela surga..DIA melihatku dan bertanya:Apa pinta mu anak ku?
Aku menjawab:aku tidak meminta apa2 BAPA..aku hanya mau mengucap syukur saja..

BAPA..tiada henti aku mengucap syukur ut ciptaan MU yg indah ini..
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur,krn Engkau membangun kan aku di pagi hari..
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur,atas kepercayaan yg telah Kau berikan kpd ku ut
membesarkan kedua anak ku
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur,atas anak2 ku yg begitu baik..
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur,atas teman2 ku yg begitu baik..
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur,atas segala rejeki yg Engkau berikan..
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur,atas segala permasalahan yg blh aku alami di
hidupku..
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur,atas org2 yg tdk menyukai ku.krn mrk aku bisa
koreksi diri..
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur atas segala pengampunan yg Engkau berikan atas
segala kelalaian ku yg tlh menyakiti hati MU dan sesama ku..
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur atas org2 yg telah menyakiti hati ku,krn Engkau lah,
aku mampu memaaf kan..
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur atas segala kelebihan dan kekurangan yg ada di diriku
BAPA..tiada henti aku mengucap syukur atas segala pemberian MU di dlm hidup ku..apa pun itu
BAPA..kepada MU..ku sandarkan hidup ku..
BAPA..kepada MU ..ku serah kan penyertaan yg sempurna ut hidup ku,anak2ku.dan smua
org2 yg ku kasihi..
BAPA..aku mau berterima kasih ut teman2 baru yg blh aku kenal lwt fb ini,biarlah mrk membawa
hal2 baik ke dlm hidupku..dan aku jg begitu.. .
BAPA..msh byk hal2 yg patut aku syukuri..dan..Engkau tau itu..
BAPA..ajarkanlah aku ut slalu bersyukur..dan rendah hati..

TRIMA KASIH BAPA UTK PENYERTAAN MU YG SEMPURNA..AMIN

Tidak ada komentar:

Posting Komentar